2008. november 23., vasárnap

Táplálkozásunk elemzése(7)


-Elegendő folyadékot iszik naponta?
-Eszik elegendő gyömölcsöt, zöldséget?
-Miért fontos, hogy valamennyi különböző tápanyagot megkapjuk naponta?
-Azért, hogy tökéletesen egészségesek legyünk!
-Ekkor szervezetünknek nem lenne semmi oka arra, hogy megbetegedjen!
-Csúcs formában lehetnénk, egy csodálatos közérzettel!

-Emlékszik, hogy mennyi rostra, vitaminra lenne szüksége naponta?
-??????
-Tehát? A szokásos táplálkozása mellett még meg kellene enni több, mint egy kg. barna kenyeret és minimum 4 kg. almát!
-??????
Nagyszerű hírem van! V A N M E G O L D Á S !!!

Szervezetünk csodálatos, szinte tökéletes állapota elérhető mindenki számára!
De menjünk sorba...
Sajnos az emberek többsége valamilyen egészségügyi problémával küszködik.
Az orvoshoz járók problémáinak 70%-a a rossz étkezési szokásokra vezethető vissza. (WHO, éves beszámoló 2002-2003)
Pl.:
Fáradtság, keringési problémák, depresszió, alvás zavarok, emésztési problémák, magas vérnyomás, allergia, migrén,
magas koleszterin, túlsúly...
Többet mondok – a rákos megbetegedések 50%-át kiegyensúlyozott táplálkozással meg lehetne előzni.
A dohányzás után a helytelen táplálkozás a második legsúlyosabb oka a rákos megbetegedéseknek.

A mezőgazdaság kemizálása(műtrágyák, permetező szerek, gyomírtók...), a környezetszennyezés(víz, talaj, levegő, savas esők,...) miatt a termőtalaj elsavasodik. A növények nem képesek felszívni annyi tápanyagot, mint régebben.
Kutatások igazolják, hogy évről-évre drasztikusan csökken a növények ásványianyag, vitamin, rosttartalma és egyéb beltartalmi értéke.

A növényekben felszívódott méreganyagok, az élelmiszeripar adalékanyagai, tartósító szerek súlyosan károsítják egészségünket.
-Mit gondol, naponta kb. hány káros anyag kerül az ember szervezetébe?
-Tippeljen! 10, 20, esetleg száz...?
Több, mint 2000 káros anyag jut a szervezetünkbe naponta a táplálék, víz, ill. levegő útján!
Ez nem pánikkeltés! El kell fogadnunk a tényt (Ez nem jelent beletörődést!), hogy ilyen katasztrófális mértékben szennyeztük be bolygónkat.
DE...ezek a kockázati tényezők minimálisra csökkenthetők, vagyis létezik megoldás és ez megnyugtató!

Had mutassak be egy pár boldog embert, akik a MEGOLDÁS birtokába jutottak és használják!
Sikersztorik... Igen!

Paczolay-Nagy Ágnes, 33 éves, Érd, Magyarország
Az ideális reggelinek köszönhetően sokkal jobb minőségű életet élhetek:

* megszűnt a fejfájásom
* több lett az energiám
* jókedvű vagyok
* pihenten ébredek
* az immunrendszerem megerősödöt


Paczolay-Nagy Ágnes vagyok, 33 éves, közgazdász, 2 pici gyerek anyukája

Gyerekként reggeliztem utoljára ülve amikor még apukám felügyelte, hogy az elrendelt egy szelet mézes kenyér és frissen főzött kakaó nélkül el ne induljak iskolába. Már az első szünetben elővettem a tízóraimat, akkor még nem értettem, hogy miért vagyok megint éhes, pedig nemrég reggeliztem.
Aztán érettségi után leszoktam a reggeliről, amikor diploma után dolgozni kezdtem a rendszeres evésről is. Azt, hogy fejfájós voltam és folyamatosan meg voltam fázva a stressznek tudtam be, a rohanó életmódnak.
Amióta a ideális reggelivel indul a napom nemcsak a fejfájásom a múlté, a kávézással együtt, hanem újra elkezdtem sportolni is, mert a munka, háztartás, család, barátok mellett erre is van energiám. Aktívnak érzem magam, jókedvű vagyok és büszke a gyerekeimre, akiknek a ideális reggeli már teljesen természetes. Ahogy bizonyára az is az lesz, hogy én tanítom majd az ő gyerekeiket 35-40 év múlva biciklizni és síielni

Erdélyi Laura 34 éves Szárfödről (Győr-Moson-Sopron)

A „Ideális reggeli”-vel és a táplálkozásom optimalizálással a következő fantasztikus eredményeket értem el:

-Több energia
-Jobb emésztés
-Jobb közérzet
-18kg-ot csökkent a súlyom kislányom születése után
-Frontérzékenységem megszűnt
-Szebb arcbőr


17 éve vagyok vegetáriánus. Sajnos elég hamar tönkre tettem az anyagcserémet és az emésztésemet. Annak ellenére, hogy rendszeresen sportoltam sok zöldséget, gyümölcsöt, kevés zsírt és cukrot fogyasztottam, folyamatosan nőtt a súlyom, állandóan puffadtam, kevés volt az energiám és rossz volt a közérzetem.
A Herbalife termékek segítségével 3 nap alatt rendbe jött az emésztésem, tele lettem energiával, még a fronthatások sem tudták befolyásolni a kedvemet és e mellett szépen elértem az ideális testsúlyomat, amit tartani tudtam az első terhességemig. A terhesség után nem, hogy visszanyertem az eredeti alakomat, hanem még ezen kívül 6kg-al csökkent a súlyom. Jelenleg ismét állapotos vagyok a 7. hónapban, most értem el azt a súlyt amivel az első terhességet indítottam, tele vagyok energiával, nem vagyok fáradékony laboreredményeim kiválóak.
Több területen megtapasztaltam, hogy mennyi mindenen lehet változtatni a táplálkozásunk optimalizálásával.

Az eredmények egyénenként eltérőek lehenek!

A megoldás A tökéletes reggeli!
Következő levelemben ezt részletezem!

A következő levelemből mindent megtudhat!

Gondolta volna, hogy van ilyen? Szóljon hozzá!

Az Ön egészsége szolgálatában:
Stemler János wellness tanácsadó


Nagyszerű gondolatok - minden napra.
-Megnézi?
-Érdemes!

Nincsenek megjegyzések: